Utomlands <3



Dessa två dagar: mån&tis är det två lite speciella dagar i skolan sen onsdag ska vi vandra till någon skog långt bort med science laget. och så ska vi sova kvar i tält där och på fredag kommer vi att vara LEDIGA! woohooo :)
& på Söndag natt åker Lillebror, Jag & mamma och pappa på Semester/utomlands till CYPERN ! Det ska bli så sjukt underbart <3 Men det negativa är att jag inte spenderar så mycket tid vid datorn eller mobilen. & har även ingen kamera.. och har inga pengar till att köpa en heller. men vi får väl se hur jag gör med den saken för nu ska jag iaf packa min egen lilla resväska (a) Och får hoppas att man inte glömmer någonting..

Puss så länge :*

Kommentarer
Postat av: eemeliiie

vi ska också tälta! :-((

2011-08-22 @ 18:16:43
URL: http://dragit.blogg.se/
Postat av: Cornélia

tack så himla mycket och detsamma!

2011-08-22 @ 18:44:03
URL: http://livetenligtcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0