torsdags tröök.

P.s Nice Väder idag!

Sitter och bläddrar igenom gamla foton för att jag har super tråkigt.
Det finns inget roligare än datorn att göra när man är hemma själv
en hel dag. Men är sugen på att baka något gott och sen kolla på
någon ny och bra film. Men här kommer iaf några bilder som jag
glömt att lagt upp på gamla bloggen så dom kommer här istället:


Jag och min katt Wille :)

haha flummbild ;)

Innan jag klippte av 1 dm av mitt hår.


Bilden togs efter jag hade klippt mig..

Men nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Men det kommer väl flera
dagar då jag sätter mig och har tråkigt och lägger in några fler bilder.
PusssN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööt :)<3

2011-08-18 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0