Sommarlovet ---->.

På sommarlovet har jag:
-Badat
-Fiskat
-Åkt båt
-Solat
-Umgåtts med vänner
-Gröna Lund
osv.
Vädret har varit SÄMST i år..
-
Första dagen i skolan efter sommarlovet..
Vi har fortfarande kvar vår mentor. Men
fick nya lärare i Idrott, slöjd och musik !
Och har fått reda på att man MÅSTE på nå
jävla vandring från lidl till någonstans vi högbyn
eller det är längre bort i någon skog..
Så ska vi sova i tält. Men hoppas att det inte
regnar som förra gången på profildagen!!!
-
Vet fortfarande inte vilken av tröjorna jag ska välja..
-Men antar att det inte blir något eller så beställer jag
efter vi varit i Cypern :)
Nu har jag köpt dom blåa skorna :
Blev riktigt nöjd. Orkade inte beställa så åkte till
affären istället och det var bara en stolek kvar och
det var min storlek: 38 !
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0